כיצד לכתוב עמוד אודות מעניין?

מאת: רוני שדה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
עצמאים ובעלי עסקים רבים נדרשים לא פעם לכתוב עמוד אודות או פרופיל חברה, על פי רוב מדובר באחד התכנים המסייעים ליצירת רושם ראשוני מקצועי אודות העסק וחשוב שכבר בהתחלה ניצור אפקט מדויק. אז איך לכתוב עמוד אודות מעניין? ריכזתי עבורכם מספר טיפים בנושא.

אל תבהילו את הלקוחות עם 300 מילים רצופות- חלקו את התוכן לחלקים ותנו להם כותרת

אנחנו נמצאים בעידן קצר וקולע בו מתקיימת תחרות תמידית על הזמן של הלקוח, לכן המינימום שאנחנו יכולים לעשות הוא להקל על הלקוח כבר בשלבי הקריאה המוקדמים. כפועל יוצא מומלץ לגבש מסמך אודות המחולק לחלקים. כך למשל אפשר ליצור כותרות ביניים כמו: פעילות החברה, הכשרות בעלי העסק לרבות הוכחת ניסיון, עשייה חברתית וכו'.

אמצו אג'נדה חברתית ושתפו אותה באודות שלכם

חברות וארגונים רבים מאמצים אג'נדה חברתית על מנת ליצור חיבור בין העסק לקהילות כאלו ואחרות ועל מנת להבליט את הזווית האנושית שלהם. גם בעל עסק בינוני או עצמאי כמו ONE MAN SHOW  יכול לעשות את זה ולהבליט את האג'נדה החברתית בעמוד האודות. זכרו שאנשים מתחברים ומתעניינים באנשים קודם כל ועשייה חברתית היא חלק מהזווית האנושית שלכם כעצמאים. יודגש כי אין הכוונה שצריך לפרט באתר על תרומות כספיות הניתנות בסתר אלא על הקו החברתי/ מטרה חברתית שבחרתם עבור העסק שלכם.

שתפו בהשכלה והכשרות רלוונטיות בלבד

זה באמת מאוד נחמד שרכשתם השכלה ב-1001 מוסדות, ארגונים ומכללות לרבות לימודי חוץ אבל עמוד האודות שלכם לא אשם בזה (גם לא הלקוחות). לכן בשלב כתיבת האודות ובפרט בחלק של ההכשרות מומלץ לציין רק הכשרות רלוונטיות לתחום העיסוק שלכם. אם אתם פסיכולוגים נרצה לקבל מידע אודות הכשרות שונות בתחומי בריאות הנפש שעברתם לרבות מיקומים בארץ ובחו"ל ושמות מנחים ידועים בענף וכך הלאה.

שלבו נתונים כמותיים (נכונים בלבד) בעמוד האודות

אנחנו נמצאים (עוד פעם) בתקופת בחירות ולא סתם חושפים לנו חדשות לבקרים סקרים, לנו בתור קהלי יעד קל להבין נתונים מספריים ואנחנו גם מושפעים מהם. לכן אם צברתם ניסיון עשיר לצד כמות מכובדת של לקוחות, עוקבים ברשתות, נתוני צפייה יוצאי דופן בסרטונים ו/או הרצאות שלכם ספרו לנו כל כך באודות. דוגמא: בעלת למעלה מ-10,000 עוקבים באינסטגרם (וכדומה).

ישראלים מחוברים לארץ ואוהבים חו"ל 

בסעיף זה יש שיגידו שאני נגוע בסטיגמות (ואני כנראה חי עם זה בשלום) אבל אנחנו (כן גם אני) בתור ישראלים מעריכים את המילים חו"ל ובינלאומי (לעיתים יתר על המידה). לכן אם בתור עצמאים ובעלי עסקים אתם מספקים שירותים לחו"ל, מייבאים מוצרים מיוחדים מארצות מעניינות או מחזיקים בשלוחות/ סניפים בחו"ל מומלץ לספר על כך באודות ולהדגיש את הזווית הבינלאומית. הטיפ נכון בין היתר גם לעוסקים בשיווק רשתי של מוצרים אשר מטפחים סוכנים בעולם.

רוני שדה

רוני שדה

יועץ תקשורת, מרצה והבעלים של "בכמה מילים"

השאר תגובה

על כותב הבלוג

כותב הטור הוא רוני שדה, מרצה, בעלים של "בכמה מילים"- שירותי תוכן והדרכות. מנהל את קהילת העסקים המעניינים בפייסבוק ואת הרצאת הדגל "מעניינים" העוסקת בשיווק רב תחומי.

טורי דעת אחרונים

עקבו אחרי

הרשמה לניוזלטר

צעד חכם לתוכן איכותי

דילוג לתוכן